Fortnite: Battle Royale була розроблена всього за два місяці і не передбачена як фрітуплейна гра
Оригінальна Fortnite складно було назвати захоплюючою грою, але з появою Fortnite: Battle Royale популярність тайтла піднялася до небес. Виявляється, золотоносний проект Epic був створений всього за два місяці.
Про це розказав Эд Зобрист из Epic, який поділився деякими деталями розробки Fortnite: Battle Royale на GDC 2018. Студія взялася за проект приблизно тоді, коли відбувся реліз PvE-кампанії «Бира з бурей».
Давайте займемся арифметикою. «Бій з бурею», PvE-компанія, вийшла 21 липня. Battle Royale вишла 26 вересня.
Іншими словами, гра провела в розробці два місяці. Щоб справитися з такими високими темпами і продовжити підтримку PvE-кампанії, Epic переключився на проект деяких експертів по арена-шутерам, на яких легла більша частина роботи.
Саме команда Unreal Tournament з'явилася, щоб підхопити роботу за нас і зробити те, що, як нам здається, стане PvP-версією в PvE-ігри.
Іншими словами, Fortnite: Battle Royale з самого початку задумавлась як складова частина Fortnite для тих гравців, яким хотілося грати проти людей. Але оскільки оригінальна Fortnite до сих пір є платною, режим «королівської битви» міг виявитися захованим за високою ціною гри.
По словам Зобриста, рішення зробити Fortnite: Battle Royale самостійною фріутплейной игрой було прийнято в останні два тижні розробки. Не варто, звичайно, забути, що більша частина роботи була зроблена задовго до цього: Fortnite знаходився в розробці з 2011 року.
Тим не менш, створення самостійного ігрового режиму, який би затиснув оригінальну гру, в такі стислі терміни виявився цілком безпрецедентною подією
2018-03-22